lördag, augusti 23, 2008

Ledig lördag...

Gustav hittade mina gömda fina glasflaskor och jag tillät lite lek under uppsikt. Det klirrade dock för mycket och för ofta för att det kändes tryggt så jag skrek lördagsgodis och passade på att gömma flaskorna i glädjesprattet som följde mitt tillrop.
Fin kille i fin hatt.
Ett verkligt innerligt leende.. ;)
Har varit i trädgården nu en stund och hängt tvätt och njutit av sol och värme (ja, faktiskt..). Det är en riktigt fin dag här idag!

Detta är vår trädgård som vi delar med resten av hushållen i huset, perfekt plats för fika, lek och tork av kläder. Den är vi glad att vi har! Mannen under oss sköter om den med den äran och ser till att Gustav har bra underlag för golfande..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka mysiga bilder...ser att du har varit på ikea...konstigt.?!
Jag har ett likadant påslakan som du...hihii
Kram A-L

Anonym sa...

Vad söööööt han är! och vilket härligt hår!!

Emmama sa...

A-L: Alla påslakan är från IKEA skulle jag gissa! :) Dessa har jag två av och har fått av mamma och pappa tror jag.. Kul att du har samma!

Sandra: Ja jag älskar också frillan på min fina kille! :)

Anonym sa...

Er lille son är bedårande och så go!!! :-)

Sen undrar jag när jag kan komma å hälsa på er? Vill följa med dig å G å mata fåglar och dricka te! Ni verkar ha det så mysigt! :-D

Kramar
Ulrika

Anonym sa...

Gräs är härligt för små fötter.
Är det bara som jag har fått för mig eller är det en himla massa stenmurar runt alla innergårdar överallt i UK?