fredag, augusti 15, 2008

När fotbollsfrun ÄR rolig

Mail till Malin Wollin om hennes kille Joakim. Vissa fans är ilskna och svaret är hundraprocentigt min humor, jag skrattade så jag hoppade åt det när jag läste.

Psycho nutcase alert
Skrivet av
malin wollin 14 augusti 2008, klockan 20:33

"Nej, hur snäll han är må vara så är han allt annat än lösningen på
allt ont.Han bidrar ju till att sprida dina vidriga gener vidare vilket innebär
att det här landet bara blir dummare och dummare. Du tror att Ragnarök uppstår
pga att folk flyger. Jag tror att snarare att världen blir sämre av att
inkompetenta slöfockar som du själv väljer att föröka sig.Du och Blondinbella
påminner ganska mycket om varandra när det gäller skrivförmåga men hon är ju
tydligen rationell nog att inse att hon inte bör ha några barn."

Svar: Men du, linda inte in det, säg hur du verkligen
känner.

Inga kommentarer: