lördag, augusti 02, 2008

Till er alles!


Annelie, bilden är till din samling över lite speciella djur... Vad är detta?? Ser liksom micrad ut, som kyckling som man tinat lite länge.
Sara, tjockt brev skickat till dig med tidningarna idag!
Stina, underbart att du är tillbaka!!
Frida, om du ska ut idag, spela ej fotboll bland kristallen. Gäller också Martin. (JA, dessa två spelade fotboll bland dukade bord i Skummeslöv och krossade glas...)
Pappa, jaaa det var en fantastisk kaffeoas, urmysigt! Kanske ska starta en svensk restaurang i Kenya som du kan jobba på efter du fyller 65? Mwaniki vill detta och tycker du och mamma ska laga maten! :)
TILL ALLA ANDRA, jag jobbar och vill ha kontakt med omvärlden, vad göööör ni?? Jag har ingen mobil och kommer inte åt privata mailen, detta är min enda chans! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ajaj...jag förstår att du vill ha kontakt m omvärlden då!
A-L

Anonym sa...

jag var ute dock utan KRAS...lovar!!

Anonym sa...

Idag har jag kört genom ett gäng av stadens "farliga" tunnlar. Tingstadstunneln, götatunneln, gnistängstunneln, lundbytunneln samt över två mkt "farliga" broar, älvsborgsbron o den där andra vad den nu heter. Sedan lagade jag fiskpinnar till A+S+V. Nu dricker jag en skvätt bordeaux o sen ska jag läsa Camilla Läckbergs senaste. Har även varit på IKEA o köpt ny säng till den lille. Här är det regnstorm o värsta kassa skitvädret...
Men det är mysigt...