tisdag, augusti 26, 2008

Vacker bild och viktig undran!

Hittade en fantastisk målning av kenyanskt citylife! Se alla färger!
Det finns dock asfalt i Kenya, inte bara den röda sand som min pappa blev galen på. Och mormor, om du nu mot förmodan läser, JA, det finns även bussar, hamburgare och klister i Kenya.
Min mormor tror Kenya är en enda stor djungel, ser ni.

Hur får ni till finessen att i er lista över favoritbloggar ha som extra info när de senast uppdaterades? Sån fiffighet gillar jag och jag hoppas nån kan hjälpa mig! Kan man lista alla bloggar eller bara tex blogger-bloggar?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å vilken härlig bild, har du köpt den eller .......?! /Annelie

Marianne sa...

Har alltså din pappa eller du bott i Kenya? Spännande.

Uppdateringen i länklistan får man i de nya alternativen när man går in på Anpassa. Man får göra en ny lista. jag lyckades inte få med en del andra bloggställen, men Lullun sa att man kan lägga dem i listan ändå, bara det att de inte uppdateras på samma sätt. Visst är det fiffigt! Jag måste gå in och fixa i min igen. Jag länkar dig om det är okej.

Marianne sa...

PS. Gå in på Anpassa, i översta högra hörnet (i rutmönstret) står "Lägg till Gadget". Där under hittar du den uppdateringsbara länklistan.

Lullun sa...

Ja, här hade visst Marianne redan varit och förklarat. *hihi* Det är alltså en ny standardfunktion som Blogger erbjuder numera. Supersmart tycker jag! :-)