måndag, februari 16, 2009

Bok 3 år 2009: Ett tal till min systers bröllop - Linda Skugge

Senast lästa bok är denna av Linda Skugge, "Ett tal till min systers bröllop". Vilken jättehyllning till alla oss föräldrar som lever hektiskt, snabbt och intensivt med vara gullegrisbarn! Toppen, mer sånt! All heder och all hyllning till oss!

Men vilken jäääättelång hyllning. En krönika eller en novell hade varit mer lagom längd på historien, enligt mig.

Boken får två bitska Emmapirayor: ee


Andra böcker jag läst hittills i år:
Mitt rätta jag - Pernilla Glaser
Stikkan – Petter Karlsson

4 kommentarer:

Anonym sa...

tro det eller ej meeen jag har uppdaterat min blogg:=)

citronlime sa...

Jag började läsa denna precis när den kom ut på pocket, och jag har fortfarande inte läst ut den...seg, ja!
Får väl ta itu med den igen...nångång när jag läst ut alla andra bra böcker först ;)

Annika sa...

Hmmm...vet inte om jag är så sugen på den boken. Är lite less på fru Skugge överlag, men...
Vi får se...

Emmama sa...

Frida: Bra! Kram!

Citronlime: Forstar din tanke.. :) Kram!

Annika: Ingen favvis for mig heller men hyllningar till mammor ar jag alltid oppen for! :) Kram!