måndag, oktober 20, 2008

Godnatt från Skottland!

5 kommentarer:

Anonym sa...

God middag från Oslo :)

Anonym sa...

Så sööta ni är! Men Emma, jag tycker det ser ut som du äter för lite punchrullar!! Får man skicka ett litet meddelande (förlåt, lite fräckt) till Linda som oxå gick på Malmö Högskola med oss? Linda, du är så otroligt lik Lauren i The Hills! Gud vad pinsamt nu har jag erkänt att jag tittar på det också. Jaja, var tvungen att få det ur mig för det liksom jagar mig...Friskt;-) Kram till fina Skottlandsfamiljen från oss som snart bor i fina huset.

Hd

Cecilia sa...

Åh vilket fint foto! Som jag gillade det :-)

Anonym sa...

Snart God Natt igen med ett dygns förskjuting, men de ska ju sägas idag igen. Men först tittar vi på Paolo o hans fastrar som lagar mat med start idag på Tv4+!!! Kan du se sv tv på något sätt så missa inte de! Annelie

Emmama sa...

Foxy: Godmiddag duuu! :)

HD: Du, jag äter och äter och är så rund och god så du aaaaanar inte!

Cecilia: Ja det blev fint! :)

Annelie: Ååååh, var det bra?