tisdag, oktober 21, 2008

Till min syster på stora dagen!


11 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen fyyyyyy... :P
Och VAD gör han med hunden? :-D

Anonym sa...

hjälp, jag är blind. Vad gör hunden där? Sätt på dig ett anständigt skynke karlj

stina sa...

HAAHAHA......ja, herregud säger jag bara!! Jag vågar inte ens fråga var du hittade denna bild..

Anonym sa...

Hehe, vad läskiga ni över är. Det måste ju vara ni som har något galet i tankarna :D
Men oavsett, GRATTIS till Sara :)

Annika sa...

YAY, the HOFF!! Sexxy beast...hahaha...
Hundarna och the HOFF, yeah man :-)
Grattis till din syster!!

Anonym sa...

hahah..ja det kan man undra vad du har fått tag på denna bilden...Ett stort grattis t Sara!!
Kram A-L

Petchie75 sa...

Ojojoj, vilken scary bild!! Hu, vad gör han naken med två hundar??? Hur tänkte de???

Emmama sa...

Till alla: Ja den är ju rätt läskig denna bilden! Nu i efterhand kan jag väl känna att det inte var en jättetrevlig bild att välja eftersom den spelar på sex och har djur på men jag får lära mig av att det ibland går lite fort i mitt huvet och att tanken inte hinner med. Hoppas inte jag upprört någon.

Lullun sa...

*hahaha* Nej inte är jag upprörd inte. Men ett skratt fick jag! Hoppas systern fick en fin födelsedag. :-)

Anonym sa...

Hahahaha, å fy fan:P

Emmama sa...

Lullun: För väääl! ;) Hon hade säkert det toppen och nu är hon i London, det kallar jag en bra present!

Lala: Ja superläskig bild egentligen.. :(