måndag, oktober 06, 2008

Höstväder och appraisal!

Sånt fint höstväder som det varit idag önskar jag åt alla! Och åt de dagarna som mamma och pappa är här i mitten av oktober. Ni får se lite bilder som jag tog ifrån cykeln mellan mina två jobb i förmiddags, Duthie Park var som i en dröm kan man nästan säga.

Min appraisal gick jättebra och jag fick oerhört fin (och mycket) beröm för mitt arbete och hur jag har förmågan att skapa fina relationer till mina klienter. Det var riktigt roligt att höra såklart och nu är har jag en riktig anställning och inte bara en provanställning (vilket i och för sig inte förändrar nånting just nu). Bra dag med andra ord!

Nu ska hosmoran sortera lite tvätt och så lägga sig tidigt och läsa. Imorgon har vi öppet hus på jobbet och eftersom alla ääälskade den svenska jordgubbstårtan jag bjöd på på min midsommarfest förbereddes två nya tårtor idag. Hade fin hjälp av fina kollegor och det ska bli kul imorgon när våra många gäster (hoppas vi) kommer till oss!

Nu: mangojuice, läsa, sova.

10 kommentarer:

Petchie75 sa...

Grattis till den fina utvärderingen! Jag förstår att det måste kännas så kul att få höra att du är bra på ditt jobb, speciellt som du jobbar så mycket med människor!
Härliga höstbilder, jag gillar det speciella ljuset och luften som råder på hösten (när det inte regnar ;-)).
Kram och lycka till med det öppna huset!

Saltistjejen sa...

Å Jättegrattis!!!!!! Härligt! Det måste kännas så bra att få sådan feedback på ett sådant krävande jobb som du har. Ett job där du ger så mycket.
Och du vilka fina bilder!!! :-)
Stor grattiskram!

Anonym sa...

Jag var väl inte förvånad över att de tyckte så bra om dig på jobbet. :-D

Jag tycker det ser mer ut som sommar på dina bilder. Du skulle se hur det ser ut HÄR... ;)

Anonym sa...

Grattis till din anställning fina du!! Klart du fick höra fina ord, finns det mkt annat att säga om dig? :) jag kan tänka mig att du är en dröm att ha på ett sådant jobb, för du bryr dig verkligen om människor på ett genuint sätt.

Jättegrattis!
Kläm & Kyss,
Stina

Anonym sa...

Grattis, du är bästa "soc-tanten" i världen!!!!
Annelie

Anonym sa...

Im not surprised:)Stoooor KRAM å grattis till dom fina och det välförtjänta berömet.

Marianne sa...

STORT GRATTIS till dig! Men jag är inte förvånad!

Nu ska du väl få sjukpenning om du blir sjuk igen?

Emmama sa...

Petra H: Tack! Jag älskar också hösten!

Saltistjejen: Tack snälla du! :) Ja det blev bra bilder fast det tog med mobilen, det var så vackert igår!

Sussie: Men vad du är snäll! :)

Stina: TACK, du borde få snällhetsmedalj som säger så! KRAM!!

Annelie: I know.. ;) TACK!

Frida: Snäll som alltid, tack!!

Marianne: TACK, så fint av dig! Du.. jag fick faktiskt sjukpenning också innan, det är jag som fått helt fel för mig, dags att skriva en rättelse snart tror jag.. ;) KRAM.

Lullun sa...

Vad KUL att det gick så bra! GRATTIS!! Det var du helt säkert värd! :-)

Emmama sa...

Lullun: ATT jag var.. ;)