lördag, oktober 04, 2008

Tacka frugan för det!

Mwanikis chalmersuppsats kom med posten idag, åh så fin! Det är Mwanikis andra avklarade magisterexamen i år, kan nån så kan han! Även frugan fick lite kärlek i förordet och sista meningen om Gustav är så himla fin! Det blev vi glada för! Vi är supermalliga över Mwaniki, han är fantastisk! :)

Ganska nyss hemkommen från jobbet. Tar ibland vikariepass på ett gruppboende för utvecklingsstörda unga vuxna så där har jag varit idag på eftermiddagen och kvällen och det har varit bra! I närheten av jobbet ligger ASDA (jäääättestor matbutik) och de har öppet dygnet runt så jag smet in och köpte med färska frallor som blir goda till frukosten imorgon. Smög i mig en här i soffan nyss och snart blir det läggdags! Köpte även ett nytt duntäcke som mamma eller pappa får ha när de kommer om lite mindre än två veckor! :) Filtar och överkast blir för kallt, vi behöver ordentliga täcken!

Sov gott alla!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint skrivet.....
Mwaniki du är verkligen jätteduktig, Grattis från dina "svärföräldrar". I Sverige gifter vi oss innan vi kallar vår resp. för wife, en förlovning kanske vore nåt att börja med eller vad säger du Mwaniki. I år på självaste julafton är det 37 år sedan jag förlovade mig. Kram

Anonym sa...

Han är helt otrolig din "man". Jag är djupt imponerad

Lullun sa...

Grattis till Mwaniki. Och vad fint skrivet. Och ja, inte visste jag att han var chalmerist, precis som jag (ok ex-chalmerist, men ändå ;-) ). :-)

Marianne sa...

GRATTIS till Mwaniki! Oj, jag är jätteimponerad. TVÅ magisterexamen på ett år? Wow!

Emmama sa...

Mamma: Mwaniki hälsar att du ska sköta dina egna business och inte stressa honom med giftemålsprat, HAHA. Fortsätt, säger jag! :D

Petra: Han är en stjärna, tack!

Lullun: Jodå, en ICM-student från Chalmers är han! :)

Marianne: Han har ett driv som jag aldrig skådat! :)

Marianne sa...

Nu när Mwaniki har visat hur duktig han är tycker jag det vore passande med en stor fest. En bröllopsfest till exempel. Det är den roligaste och finaste fest man kan ha.

Tänkte jag skulle hjälpa till lite : )

Emmama sa...

Marianne: I like the way you´re thinking! ;)