söndag, oktober 05, 2008

Godnatt!

Desperate housewifes är slut och jag behöver sova. Minimorgonpass på extrajobbet (två timmar) innan vanlig dag på riktiga jobbet står på schemat inför imorgon. Inspirerad av Bree är middagen till imorgon kväll redan förberedd och jag har packat jobbväskan och fixat ihop tio traderapaket. Flitens lampa har lyst helt enkelt, jag borde leda kurser i "organisering av livspusslet", hoho.

Tänk på mig imorgon klockan 3 (lokal tid, klockan fyra i Sverige) när min viktiga appraisal är! Hoppas jag får höra mycket snällt som jag kan sen kan skryta om här på bloggen imorgon... ;)

God natt, sov gott och läs nåt bra innan ni somnar! Själv läser jag "Tyskungen" hemma och "Sommarbarn" på jobbet, helt okej! Nytt pocketlass kommer med mamma och pappa, jippi! Ska kanske göra en beställning från bokus också innan de kommer... Vad rekommenderar ni?

6 kommentarer:

Lullun sa...

Oj, så flitig du har varit! Jag håller garanterat tummarna; klockan 12 blir det här hos mig. ;-)

Pocketboktips? "En fattig familjs hus tar bara fem minuter att riva" av Pernilla Ahlsen. Om konflikten i Israel/Palestina sett ur kvinnornas synvinkel.

Själv ska jag börja på min grönländskaläxa nu. Liite sent kanske, men, men... ;-)

Saltistjejen sa...

Oj vad du är duktig! jag är imponerad. Önskar jag vore lika organiserad. jag är rätt organiserad på jobbet men inte lika duktig hemma...
Och hur gick det nu med din appraisal???
jag ör nyyyfiken!
vill veta.
Hoppas det gick bara fint.

KRAM!

Anonym sa...

Just nu är jag nyfiken på hur det gick på din appraisal.....
Köpte Maria Ernestam "alltid hos dig" och den är riktigt bra. Kram

Anonym sa...

Hej! Tänkte på dig idag. Hur gick det på din appraisal? kramiz

Anonym sa...

Hej! Tänkte på dig idag. Hur gick det på din appraisal? kramiz

Emmama sa...

Lullun: Jag har faktiskt undrat över tidsskillnaden så tack för insikten. :) TACK för boktipset, ska genast kolla bokus.com!

Saltistjejen: Gick riktigt bra, tack! :)

Mamma: Julklappstips till mig kanske? :) Ska läsa om den på bokus.com nu!

Satja: Gick SÅ bra, känns jättekul! :)