torsdag, oktober 16, 2008

Mamma och pappa har kommit!!


7 kommentarer:

Marianne sa...

Å! Ha det så jättebra nu med mamma-mormor och pappa-morfar!

Och så kan du fråga Mwaniki när hon ska få bli svärmor : D

Kram!

Saltistjejen sa...

Njut njut njut!!
:-)

Anonym sa...

Åh...hälsa dom oerhört mycket från mig!! Oxå får ni bara njuta av att få vara tillsammans...hoppas du har lite ledigt nu när dom e där?
Många kramar A-L

Lullun sa...

Åh så kul!! Njut nu! (Om bara det var jag... ;-) )

mimmi sa...

Kuuul, min mammi kommer till mig idag!

mimmi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Emmama sa...

Marianne: Haha, detta skall snarast framföras, ska hitta ett bra läge bara.. ;)

Saltistjejen: Det gör jag verkligen! Du med under din sköna helg!

A-L: Helledigt underbart!!

Lullun: Hoppas verkligen du också får lite besök framöver!

Mimmi: Ha riiiktigt kul med din mammi! :)