söndag, oktober 26, 2008

Gustav ser mormor och morfar från fönstret!

Fin liten film med Gustav!

15 kommentarer:

Anonym sa...

herregud så fint,Kramar till er alla.

Anonym sa...

Usch jag började gråta....kunde man inte fått se 30 sek till!!??
Annelie

Emmama sa...

Frida och Annelia, fina kusiner! Vet att ni båda grät av klippet men jag ska fixa in fler så ni slipper längta!! TUSEN KRAMAR!!

Anonym sa...

Vi gråter också, men det slutade lyckligt kan jag meddela. Har och är störtförkyld efter gosandet med en snorig Gustav, men det var det värt halleluja.......

Anonym sa...

HEHE, så otroligt härlig. Man ser verkligen glädje där. Pratar han tre språk?

Anonym sa...

Snälla Emma. Kan du inte ge Gustav den där julklappskatalogen igen och spela in när han säger " i need that" " i want that " " i dont need that" HEHE. Kan inte sluta skratta :D

Emmama sa...

Mamma: STACKARE, jäklar vad trist! Och så en felborrad möbel på det...

Foxy: Ja han pratar alla tre men mest engelska, just nu i alla fall. Lovar att försöka spela in honom när han går igenom julkatalogen!! :) Han är riktigt göllis då! :)

Anonym sa...

Ja det var jättegulligt detta.
Jag skulle m velat se mer av det.
kram A-L

stina sa...

ja, så fint. jag blev också varm i hjärtat. riktigt kul med ett litet videoklipp. Hoppas ni får en super bra vecka. KRAM KRAM

Susanna sa...

Hej, nu har jag hittat till din blogg & lagt till den som favorit! :) Såg att Pernilla Glasers bok Robson är din favoritbok. Min också! Jag läste den flera gånger, men sedan gav jag den till en svensk tjej när jag var i Indien... Tyvärr har jag inte kunnat hitta boken igen. Typiskt - vill ju läsa den igen! :)

Jag såg You tube-filmen om Kenya under rubriken "Språkskola II". Den var jättebra! Är det okej om jag använder den på min blogg? Nej, nu ska jag strax logga ut och bege mig av till min swahililektion. Hälsningar från Susanna i Nairobi

Anonym sa...

Åh avd gullig film !!! Kram Hanna

Anonym sa...

Tjenare Skottar!!!
Gud vad söt han är...SANN LYCKA, det är härligt att se. Jag är inte död, det är bara datorn som har pajjat. Jag sitter nu på 7eleven och kollar din blogg. jag mår bra liksom resten av familjen. Massa stora kramar till er alla. Nu ska jag fortsätta läsa din blogg.

Anonym sa...

ÅHHHHHH sicken underbar kille. Jag vill som foxy höra honom säga allt det där om julkatalogen

Anonym sa...

åååh, vad KUL att se!!! så himla gulligt att höra honom prata engelska...pluttinutt!!!:)

Emmama sa...

A-L: Det kommer mer! ;) Kram!

Stina: Tack detsamma! Snart får du vykort! :) Kram!

Susanna: Välkommen, är så glad att jag hittat din blogg, ser fram emot att följa den!! Vad konstigt med boken, att vi har samma favvis, men den är fantastisk! Min ligger hemma hos mamma och pappa i Sverige annars hade du kunnat få låna min. :) Kram!

Hanna: Tack! Kram!

Frugan: Åååh som jag undrat vart du tagit vägen! Härligt att höra från dig! KRAM!!

Petra: Lovar att försöka fixa det! :) Kram!

Lala: Ja, han kan han! ;) Kram!