fredag, oktober 17, 2008

Laaalaaalaaaa

Morgonsångstund i fåtöljen!

5 kommentarer:

Annika sa...

SÅ roligt!!! Jag hoppas att ni ska få en underbar tid. Jag kan faktiskt känna den där mys-förstadagen-förväntningar känslan ända hit! NJUT och HAVE FUN!!!
Kram!

Petchie75 sa...

Jättekul att ni har besök hemifrån!! Har din svåger åkt nu? Det blev med andra ord ingen överlappning av besökare?
Jag har nu läst ikapp, har ju själv besök den här veckan och förra veckan vet jag inte vad jag sysslade med, hi hi!
Jättefina foton och kul att höra om hur mycket Andrew frös. Afrikansk tidhållning är väl en aning lösare än spansk tid men det är inte långt ifrån dem :D
Trevlig helg!
Kram

Anonym sa...

Kan man inte få ett ljudprov.......hi hi?! Skojar bara, vet ju att den äldre i denna "duo" är finfin sångare!!! Kram t Er alla. Annelie

Anonym sa...

Hej hej,Fina morbrorn och fina barnet,hoppas ni har det bra!Kraaam.

Emmama sa...

Annika: Besök hemifrån är det bästa som finns! Att visa sina ställen är jättemysigt!

Petra H: Jo, två dagars överlappning blev det! Jättekul! Och tidshållningen har säkert en del gemensamt ja! :)

Annelie: Det vore ju en dröm, det var fin underhållning!

Frida: JÄTTEBRA! :)