onsdag, oktober 08, 2008

Kenyabesök och kenyalängt!


Andrew och Gustav nar de traffades for allra forsta gangen.

Kan knappt fatta att min svager kommer hit nasta vecka, sa himla roligt! Det blev bestamt hastigt och lustigt eftersom han ska till London och ska jobba med sin magisterexamen. Ja, de samlar pa magisterexamena de broderna. Klart det blir en tripp hit till Aberdeen ocksa, kul!

Saklart fick jag av detta akut kenyalangt och har suttit och tittat pa alla bilderna fran forra julen nar vi var dar. Ska valja ut nagra fina och satta in har strax!

5 kommentarer:

Petchie75 sa...

Hur många gånger har du varit i Kenya? Det ska bli kul att se foton från er resa dit! Jag har en irländsk kompis som bodde i Kenya i två år, hon älskade det!

Emmama sa...

En ynklig gång, det är skandal! Men jag älskar det och har en stor och fantastisk del av min familj där!

Anonym sa...

kul att se bilder från kenya. det är ju inte ett så vanligt semestermål så det är inte så ofta man stöter på bilder därifrån

Anonym sa...

kul att se bilder från kenya. det är ju inte ett så vanligt semestermål så det är inte så ofta man stöter på bilder därifrån

Emmama sa...

Sussie: I Sverige borjar det bli ganska vanligt, KUL! Safariresorna ar garanterat toppen!