fredag, mars 06, 2009

Föresten!

Och föresten, om en vecka blir det hemresa, nåt jag ska köpa med? Vill Heintzarna har kakor, Marie te, pappa whiskey och Pernilla choklaaad. Kom igen och önska fritt, hög tid nu killar! Gäller ju er alla såklart!

När jag är i Sverige ska jag ha en tävling för alla er utlandssvenskar som läser! Ert svenska favoritgodis ligger i potten (om ni vinner få ni alltså önska vad ni vill vinna och jag skickar det till er). Få folk att vara med i tävlingar är ju omöjligt men jag hoppas ni släppt det svenska blyga och ser vilken chans det kommer bli! ;) Fram med armbågarna!

NU ska jag sluta blogga och gå uuut!

11 kommentarer:

anna of sweden sa...

DEN tävlingen vill jag vara med i! :)

Anonym sa...

Du vet vad som gäller, ring från flygplatsen i Aberdeen så får vi se vilka Whiskey-sorter du skall handla med hem denna gång. Något rökigt att trösta sig med när våren inte vill komma. Visst gör det ont när knoppar brista, varför skulle våren annars tveka, visst gör det gott med dessa drycker, vad skulle pappa annars dricka.

Saltistjejen sa...

Haha! JAG är ju i Sverige jag med snart!!!!
Och du det vore sjuuukt kul om vi kunde ses. Du ska träffa Lia såg jag på hennes blogg. jag har också tänkt träffa henne. kanske kan vi göra detta tillsammans???
Dock helst ej under ngn helg eftersom jag bara har en enda helg i Skåne och då vill jag vara med M´s familj som ju annars jobbar. MEN om det endast är helgen som fungerar så kasnke jag kan titta förbi en snabbis och träffa er?
Det vore som sagt sååå roligt!
Kramar!

thebromanders sa...

Va??? Vad är det här för tävling?? Måste jag ju vara med på! Hur gör man??
Är riktigt avundsjuk på dig som får åka hem till Sverige! Skönt att ha det lite närmare...

Emmama sa...

Anna: Bra!! :)

Pappa: Ska bli! :)

Saltis: Måste få ihop det! :)

Mz Olsson: Återkommer med tävling om ca en vecka.. :)

Anette sa...

Den tävlingen tänker jag hålla utkik efter! Så roligt att ni ska hem till Sverige på besök!!

Emmama sa...

Anette: Bra, ska komma på en kul tävling först och se hur bra svar ni kan komma på! :) Ska bli så vansinnigt kul att komma "hem" till släkt och vänner ett tag!

Petchie75 sa...

Kommer du till Skåne inom de närmsta 2 veckorna? Jag är tillbaka i Eslöv efter Europaturnéen och kommer nog inte iväg till PR förrän om tidigast två veckor...
Förresten, är det bara utlandssvenskMAMMOR som får vara med i tävlingen?? (inte för att jag behöver något svenskt godis för tillfället eftersom jag är i Sverige ;-))

Emmama sa...

Petra: Rattelse gjord och traff blir det!

Anonym sa...

Gärna någon kaka ja, med chokladbitar i. Helst utan nötter dock......
Bexz vill gärna ha Galaxychoklad som hon fick i födelsedagspresent. Finns de olika sorter??!!

Annelie

Emmama sa...

Annelie: Ska bli! :) Kollar pa affaren imorgon! :) Kram!!