torsdag, mars 26, 2009

Hej rioja och hej Malmö!


Imorgon bär det av till fina fina Malmö för lite shopping och allmän livsnjutning. Har planerat att luncha på saluhallen och ska förhoppningsvis träffa lite vänner! Kul dag! Har jaaaaagat ett vin sedan jag drack det hos Pernilla förra veckan och eftersom det inte finns här har jag tagit reda på att det finns i Malmö så det kommer med hem till fredagsmiddagen. Kan ni tänka er att ni får ett vintips av mig - som SÅ sällan gillar vin. Detta var dock vansinnigt gott! Nummer 2784 på systemet, köp det om ni kan och om ni vågar! Vi skojjade hos Pernilla om att namnet Tritium låter som nåt man inte ska dricka men det ska man alltså.
Ojojoj vilken dag! Har hälsat på på mitt gamla jobb, ätit korvlunch på IKEA, myst med mamma och gympat på "friskis och svettis" med Fia och Annelie - kul!

2 kommentarer:

Taina sa...

Där ser man, lite vintips. Det är alltid kul. Jag älskar nämligen vin.
Du har hunnit med mycket. Även ett gympapass har du lyckats klämma in. Bra jobbat ;)
Kramar

It´s all about me sa...

Härligt, hoppas du får det toppen i Malmö!