torsdag, mars 19, 2009

Vinnare i godistävlingen!

Vår godisskål hos Linda och Markus i Göteborg! :)

Här handlade vi massor, mer än vad som var lagom, mer än vad som varlämpligt, mer än vad som var nog, mer än vad som behövdes...

Era gissningar på tävlingen med svenskt godis var som följer! Rätt svar var 238 svenska kronor (medel från tre olika valutasidor på nätet).

Matildas fikarum: 123 kronor
Träningslyckan: 150 kronor
Annika: 203, 50 öre
Ninni: 213 kronor
Utlandsmamman: 223 kronor
MzOlson: 235 kronor - GRATTIS!
Itsallabout me:
248 kronor resp 267 (men utom tävlan för hon bor i Sverige)
Susanna: 254 kronor
Karlavagnen: 269,95
Towis: 270 kronor
Millan: 278 kronor
Foxy: 27 pund
Anna of Dallas: 283,50 kronor
Segsliten: 284 kronor
Anna of Sweden: 295 kronor
Marianne: 299 kronor

Så, MzOlson: maila nu din adress och din favoritgodissort till mig på rappapiraya@hotmail.com så skickar jag snarast snarast din vinst! :)

TACK för alla gissningar! Kul! :)

15 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Puh vilken tur att man inte vann! Grattis MzOlson!

Emmama sa...

Karlavagnen: Ja puh att du inte vann! Puh puh! Instämmer också i grattiset! :)

It´s all about me sa...

Shit vad nära jag var ändå, grattis till mig:) Hoppas vinnaren blir glad, himla gullig tävling du kirrat Emma!

Vicky sa...

Kul att jag var så nära - och ett stort grattis till Mz.Olsson!
Vad härlig att bo med skogen runt knuten - bästa lekplatsen :)

Emmama sa...

Annaluna: Ja det var nära som 17! :) Bra gissat! Tävlingar behövs ibland! :)

Utlandsmamman: Underbart att vara här nu, älskar skogen här!! Tack för deltagandet, hoppas du vinner nästa tävling! :)

Marianne sa...

GRATTIS Mz Olsson!

Haha, ja där ser man så bra koll jag har på priser, det bekräftar El-Makens åsikt om den saken. Fast å andra sidan har jag ingen aaaning om hur det är i Aberdeen!

segsliten sa...

Måste genast gratta MZ Olsson!
Kram ☺

Petchie75 sa...

Mums vad gott! Jag har bara ätit lösgodis en gång sedan jag kom till Sverige i januari men det ska nog inhandlas några hekton som jag kan ta med till PR... Det är ju just när man inte har tillgång till det som man blir såååå sugen!
Stor kram och sååå synd att vi missar varandra men du, Lia och Saltis får ha det jättemysigt när ni ses i Lund!

Emmama sa...

Marianne: Ooooh, mannen har åsikter i ämnet! :D Kram!

Segsliten: Jepp, gör så! :) Kram!

Petra H: Ja det är ju gott! Så himla synd att vi inte kunde ses men en annan gång så! :) Trevlig resa hemåt! Kram!

thebromanders sa...

VA????!!!!! Jag blir så glad så jag svimmar!! Jag vinner ju ALDRIG i några tävlingar! Åååh... vilket godis ska man välja - allt är ju så himla gott!

Emmama sa...

Mz.Olsson: GRATTIS! :) Du kanske vill ha lösgodis istället så du kan få lite av varje? :) Kram!

thebromanders sa...

Bara att se bilden på allt smågodis får det att vattna i munnen på mig!! Vi har suttit o diskuterat, mannen o jag, haha!! Åååh, lite blandat hade ju varit jättegott!!
Jag skickar mail till dig med "detaljer"...

anna of sweden sa...

Oj, oj, oj, inte i närheten ...
Men vilken kul tävling. Grattis till Mz!
Och grattis till dig och Gustav som får njuta svenskt godis och semlor och släktingar och vänner i mängd!
Kram!

Emmama sa...

MzOlsson: Ja maila på! :) Kram!

Anna of Sweden: Nämen nästa gång kanske du vinner.. ;) Åh vad vi njuter!! Kram!

Anna of Dallas sa...

Ha, jag var ju långt ifrån! Men jag njuter över bilden från godisaffären.
Grattis Mz. Olsson!