söndag, september 06, 2009

Årets mest filmfyllda helg

Livets mest filmfyllda helg till och med kanske? Låt mig göra det lätt för mig och rekommendera alla. Vill ni se brabrabra film är det ju främst 21 och Walk the line som är bra. I am Sam får en att fundera lite (för så enkelt som filmen ville göra det till är det inte enligt mig) och Little black book är enbar avkoppling, men ibland är det heelt rätt. Som en lite seg söndag. Tycker jag.

"Walk the line"
"I am Sam"
"21"
"Little black book"

Filmtips emottages tacksamt. Samma gäller tips på var man kan hitta lagliga gratis filmer på nätet. I love nätet och gratis. Love love.

4 kommentarer:

Anna, Fair and True sa...

Jag såg "Inglourious Basterds" i helgen och kan verkligen rekommendera den!

Emmama sa...

Anna: Ska kolla in den och se vad jag tycker! :)

Anette sa...

Såg precis Last Chance Harvey, med Dustin Hoffman och Emma Thompson. Rekommenderas!
New in town med Renee Zellwegger o Harry Connick Jr, också mysig film!

Brukar låna på bibblan... gratis! Även om man får vänta några veckor på nya filmer...

Emmama sa...

Anette: Jag har verkligen ingen koll på film just nu, märker jag.. Får bli skärpning.. Ska kolla bibblan! :) Kram!