tisdag, september 15, 2009

Grönt är skönt

Japp, helt klart bättre med grönt.

8 kommentarer:

Lullun sa...

Jösses, här har det hänt en del!! Visst är grönt skönt. Min blogg var ju också grön förut *hihi* (men den liknade inte allt din, så oroa sig inte ;-) ). Fint och fräscht har det blivit och utstrålar lite mer av all din energi tycker jag! :-)

Saltistjejen sa...

Oj!!! Jo grönt är skönt! Gillar ditt nya färgval!
Kram!

✿Ewa sa...

Oj! Hej! Trodde att jag kommit fel...men nu ser jag där är du ju:).

Det är kul att förändra...en liten höststädning som inte tar på krafterna utan bara ger energi.
SNYGGT!

Ha en skön dag!

Lindaalvar sa...

Häftig färg! Pigg och fräsch liksom! Jag ska förresten ta bild på städerskan lite längre fram. känns lite pinsamt nu såhär i början :) Jag är lite fjantig med det där "ta kort" :) Hoppas allt är bra med er! Och ja Ken o hans bror är väldigt lika. :)

Sussie sa...

Oj vilken förändring!

Emmama sa...

Alla: Bra att ni stöttar i färgvalet. Skulle ju gärna ha lite grejer ute i marginalerna, nån som vet hur man gör det? :)

Anna, Fair and True sa...

Jättesnyggt! Me like!

Emmama sa...

Anna: Tack! :) Höll på att ändra fram och tillbaka men gillar detta nu! :)