torsdag, september 24, 2009

Hälsningar från Pricken

Om han kunde så skulle han, lilla pricken, tacka själv för alla snälla hälsningar och hejjarop. Men nu tackar jag istället, vad fina ni alla är! Det var lite ledsamt vid läggdags men i övrigt har han varit pigg och som vanligt idag. Jag får påminna ibland om att han inte får klia på dom och innan han somnade lovade han: "I am not gonna klia, mummy". Och när jag frågade why som svar på hans påstående att han inte "am feeling good" svarade han "cause I am not feeling good". Jag mår inte bra för att jag inte mår bra. SÅKLART. Dum-morsa.

10 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Å Liten! Vad han är go. Och hoppas verkligen att han snart feel better!
kram!

Taina sa...

Lille gubben då! Klifria krya på sig kramar till honom!!!

Petchie75 sa...

Åh, så söt och gullig han är, trots prickarna ;-) Hoppas att det går snabbt över och att han slipper klia alltför mycket. Har ni andra två båda haft vattenkoppor?`
Kram och krya på dig till Gustav!

Eva Henriksson sa...

Ja det var en intressant fråga som det pratats mycket om här.
Har ni haft vattkoppor.?

Livet på Citronodlingen sa...

Ja men det borde du ju ha fattat :o)
Hoppas prickarna försvinner snabbt!

K-L sa...

Åh, stackars lilla pricken. Mina tre fick vattenkoppar när lilltjejen var en månad och det var inte kul. Jag förstår att lillkillen inte mår så bra för att han inte mår så bra. Vi får hoppas att han mår bättre snart.

Emmama sa...

Tack för alla fina hälsningar till Pricken! Både jag och Mwaniki har haft det och det är ju bra i sammanhanget. Men ÅH vad det kliar på honom ibland och han sover så dåligt.

Kram!

Linda sa...

"Jag mår inte bra för att jag inte mår bra." :) Låter som ett typiskt kenyan-svar. He he. Märks att han har kenyanska gener...

anna of sweden sa...

Krya på honom! Och du - bara bra
att han får det nu när han är liten.
Kram!

Emmama sa...

Linda: Lite tjurskalligt menar du..? HAHAH..

Anna: Tack snälla! :)