torsdag, september 10, 2009

Fina Tina!

Här är min fina Tina som är en mycket viktig person för mig här i Aberdeen. Hon och jag jobbar tillsammans på mitt extrajobb och är en tjej som jag försöker se så mycket som möjligt av. En klippa och alltid nära om man behöver henne.

Nu utmanar jag er att skriva lite fint om en människa du har i din stad som är viktig för dig och visa en bild. Skriv i kommentarsfältet om du antagit utmaningen så kommer jag och kollar på din viktiga och fina människa! :)

8 kommentarer:

Klixofax(penguin luvr) sa...

Gillar utmaningen!!
Antar den!
men inlägget kommr först i nästa vecka.
Gillar ideen!!
Kram!

Klixofax(penguin luvr) sa...

Det är jag, Annika i DC...Visste inte att karolina var inloggad...Men nu vet du vem det är som antar din utmaning, inte Karolina, utan hennes mamma...

Emmama sa...

Okej, Karolinannika! :) Kul, ser fram emot att läsa din hyllning! KRAM!

Susanna sa...

Åh, vad det är viktigt med fina människor i ens omgivning. Jag lärde känna en SUPERKVINNA här i Harare i juni, men nu har hon flyttat. Så himla ledsamt! Ska skriva om henne.

Kram!

Emmama sa...

Susanna: Precis, så viktigt! :) Ska bli jättekul att läsa om din person också. Kram!

Ina sa...

Vilken fin utmaning, antog den med en gång!

Lullun sa...

Jag gillar ju inte att välja ju... ;-) Fast visst skulle jag kunna komma upp med ett par. :-)

Emmama sa...

Ina: Vad kul, ska komma och kolla!

Lullun: Nää, men detta är nåt annat, så var min tanke i alla fall.. :)