söndag, september 27, 2009

Halsband blev armband


När ingen såg blev Gustavs halsband mitt armband. Himla fint.

Har blivit farmodlare på fejjan och sår och odlar som en besatt. Finns dock inga bananer, kan inte vara en speciellt bra farm.

Något positivt med detta vattenkoppsskräpet är att min första lediga helg på länge blev så lugn och skön. Allt gick i sakta, sakta tempo och jag har laddat batterierna ordentligt. Har pysslar, sett Babar-film och bara varit. Lång jobbvecka börjar imorgon men jag börjar med en skön frukost med mina goda vän kollegan M. Har lovat köpa med färska frallor och en god ost till jobbet, mysigt.
Hoppas ni alla får sköna veckor! Glad fortsatt söndag!

10 kommentarer:

Eva Henriksson sa...

hoppas du får en fin vecka trots vattkoppsbekymren.

Livet på Citronodlingen sa...

Bananerna kommer :o) Jag har massor av bananer på min farm :o)

Emmama sa...

Eva: Tack snälla :)

Pysen: Det var ju en himla tur! Hojta om du vill att vi blir grannar! :)

Susanna sa...

Fina armband! :)

Skönt att du laddat batterierna!

Kram!!

Susanna sa...

Fina armband! :)

Skönt att du laddat batterierna!

Kram!!

pim sa...

Farville är beroende:) ska försöka komma ihåg att ge dig bananer näsat gång jag ger gifts

Livet på Citronodlingen sa...

Visst kan vi bli grannar :o) Jag har en länk till min FB-profil i högerspalten i min blogg.

Emmama sa...

Susanna: Tack, ska framföra det! :) Hade en så bra helg, hoppas på en lika skön den kommande helgen.. Kram

Pim: VERKLIGEN, men lite kul ändå.. :)

Pysen: Topp topp! Fixat!

Anna, Fair and True sa...

Har inte åkt dit på trenden än men man börjar bli allt nyfiken! Men jag är ju redan så Internet och FB-beroende så kanske bäst att hålla sig borta ändå!

Emmama sa...

Anna: Ja, det är nog bäst att hålla sig borta för jag blev HELT fast och kollar min himla farm heeeela tiden.. :D