söndag, september 20, 2009

Om gangstern med scooter

Det finns ni där ute som både är gravida och försöker bli gravida och er tänkte jag på idag när jag gick en runda på stan med Gustav och såg dessa översöta mammaväskor! Så galet fina, finns på John Lewis.

ALLA I ABERDEEN vet för övrigt att min son heter Gustav för jag har gastat hans namn med ungefär 1 minuts mellanrum hela dagen. Han var som ett vilddjur. Och han hade sin scooter med sig. Det var fruktansvärt. Men det var roligt att bli tillfrågad om jag var svensk av en annan mamma med Emmaljungavagn. Det var Tove från Norge som vågade sig fram, kul, vi bytte nummer och ska försöka samla ihop våra vildjur nån gång snart. Det är verkligen lika kul varje gång man träffar på en skandinav! :)

Nu är jag i hemmets lunga vrå. Har en radiokanal på på TV´n, mitt te är slut och jag längtar tills jag ska lägga mig och läsa vidare i boken "Låt den rätte komma in". Ser fram emot en ny jobbvecka med vår nya chef som jag ger tummen upp åt. Så..

God natt, Emma har left the bloggen.

4 kommentarer:

Sussie sa...

Åh så bekant det låter.. att få skrika o skrika... Hm.
Kämpa på. :)

Emmama sa...

Sussie: RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!

Lullun sa...

Inget ont som inte har något gott med sig. Fast ibland måste jag erkänna att det goda är fjuttigt i jämfört med allt man får genomlida. Som sagt; varför visade de inte den där reklamen för 6 år sedan?! ;-)

Emmama sa...

Lullun: Oooh vad skönt med morsor som vågar skämta så där! :D