söndag, april 05, 2009

Dagens..

Humör: bra men mycket att tänka på, vilket är bra. Sluta inte fundera!!
Kläder: svarta byxor, vitt linne och svart långskjorta. Och mitt fina nya födelsedagspresentarmband från familjen Edvinsson/Lundin.
Har: jobbat i snart 24 timmar (inklusive sovande natt) och njutit av Wollter i P4 på radion – jag hoppas ingen missat detta underbara program!
Strax: ska jag äta en god pasta pesto och sen ha handover till kollegan Sarah som kommer klockan 1.
Senare: ska jag och Gustav på playdate hos våra vänner Judy, Eddie och deras fina dotter Robin som bor i vårt område. Innan dess ska jag köpa nån god fika att ha med.
Hoppas: på sol i eftermiddagen så vi kan leka i vännernas trädgård. Hoppas kan man alltid..
Om 1 vecka: ska jag på utemässa i Duthie Park med Melissa och barnen och jag är ledig hela helgen!
Om en månad: kommer mamma och pappa och hälsar på!
Om ett år: hoppas jag att mina och Mwanikis företag tagit fart! Mest kreativ vinner! Varför jobba åt andra om du kan jobba åt dig själv?
Senaste sms: kom från Annelie som svar på min fråga om hur det var. De grillade på balkongen och tillhör alltså fiendeskaran.

Utmanar alla att beskriva dagen så här!

4 kommentarer:

Lia sa...

Emma! Så fruktansvärt läskigt!! Jag skrev ett "veckans..." på min blogg just, gick sedan direkt till dig och hittar ditt inlägg med tillhörande uppmaning!! Lika hjärnor leka bäst?? Hahaha. Tack för att du håller koll på mig när jag inte har koll själv. Jag hann inte ringa, och saknar möjlighet att få prata mer med dig!! Det får nog bli lite tokmail. Typ nästa gång du jobbar vaken natt?? (höll på att bli NAKEN natt, men det hoppas jag ju att du ska slippa, hahahahaha) KRAM

Saltistjejen sa...

Å vilken rolig utmaning. Det får bli en annan dag dock. Nu är jag trött efter en natt som inte var så bra för Lill-Skruttan sov väldigt dåligt. Tror det är jetlagen som fortfarande spökar....
Kram!!!!

citronlime sa...

Japp, jag hakar på...du får kika i min blogg snart ;)
Kram

pim sa...

jag hakar på och gör den för idag :)