onsdag, april 08, 2009

Om er!


Så mycket roliga och glada kommentarer till mitt inlägg om neurotikern som går till optikern. Och om tutte-inlägget. Det är fantastiskt vilket skönt gäng ni är! Men, vilken panik jag hade innan sanningen uppdagades! Och nåt märkligt.. jag googlade liksom inte på typ ”suddig syn + linser” utan ”suddig syn + död” och ”suddig syn + ms”. Självplågeri. Man har väl det för bra eller nåt.

Dagen på jobbet innehöll möte där chefen bad om ärlighet och öppenhet. Vi skulle säga allt vi hade på hjärtat efter allt som varit. Så funkar inte riktigt jag, jag pratar gärna med någon men inte med alla så jag sa det som förväntades och pratar mer med de jag känner mig trygg med imorgon. Alla behöver inte veta allt jag tänker. Vad säger det om mig? Det blev dock en bra diskussion idag och andra pratade så det både räckte och blev över nämligen...
Nu ska jag sooova gott. God natt!

2 kommentarer:

Taina sa...

Visst är det härligt med detta gäng. Det är så himla kul att hälsa på hos varandra. I cyberrymden liksom.
Dina inlägg är ju bara sååååå bra!
Kram och sov så sött

Emmama sa...

Taina: Det ar sa vansinnigt kul! Du ar dessutom sa rolig nar du skriver att mina knan skaaaakar! :D kram och sov gott (om ett bra tag va??).