söndag, april 19, 2009

Magsjuka..?


Gud och ingen annan vet vad det var Gustav fick en släng av i natt. Men jag vaknade liksom i ett hav av det. För Gustav sov brevid mig i natt. Dåligt val av natt att dela säng. Men nu är han pigg och har käkat lite gröt till frukost. Han vill till parken och leka nu säger han.. Så när tvätten från i natt är tvättad och uthängd och när jag förberett köttgrytan till ikväll går vi ut i solen!
Min pappa och jag ska ha en tävling idag som ska avgöras här på bloggen. Vi har ju likadana kameror och ska se vem som kan ta den bästa vårbilden! Bilder och röstregler kommer under kvällen!
Glad söndag!

5 kommentarer:

Jemayá sa...

du kan ju lite förbereda för nästa natt också - första turen vi hade spysjukan i år spydde han bara om nätterna. Fast då åt han inget på dagarna heller, så det är ett gott tecken att Gustav äter! En ny värld öppnar sig för mig med Picasa!!!Berget med bilar på skrivbordet kommer att växa när Daniel kommer hem, har jag på känn :)!

Jenny Bergfur sa...

Usch och fy. Ser inte fram emot spyor när E börjar äta riktig mat.

Tar gärna en fika i parken om G mår bra. Har babymassage på onsdag och på torsdag ska jag till mammagruppen. Annars har jag inget planerat.

underytanjag sa...

Hoppsansa visst är det härligt att vakan i flytande pizza!? Bättre lycka nästa gång.. Kram!

Kajsa-Lisa sa...

Jag hoppas att lillkillen mår bättre så mamman slipper simma i köttgryta i natt.

Vad spännande med tävling.

Ha en bra eftermiddag.

Emmama sa...

Jemaya: Ja visst är det KUL med picasa!! Ska bli kul att se dina verk! Tur nog så verkar magsjukan helt över... Kram!

Jenny: Kul, jag mailar!

Underytanjag: Jag föredrar vanlig pizza du! :D

K-L: Jag slapp, jag slapp! ;)