lördag, april 11, 2009

Hälsningen till oss!

Det var ju himla skit att vi missade släktkalaset i Skummeslöv igår. Men när man efteråt får skickad en bild till sig där alla som var där har ställt upp och gör "Gustavs move" så förstår man att vi inte var helt bortglömda ändå. Och det var en fin känsla!
Och ovan ser ni tvillingarna på deras stora dag. Jag har bra gener som ni ser! Om ni undrar varför det sitter en träfigur i deras knä så är det faktiskt så att det inte är vilken träfigur som helst, det är "Dahlborg", vår släkttrofe som är med på alla kalas. Igår i påskkärringmundering, det var ju fiffigt!

3 kommentarer:

mamma Eva sa...

Ja, du missade inte bara all den goda maten utan också en åktur med "världens finaste bil" som en dröm att åka i och att äga, tror jag mig förstå. Lär dig att älska dig själv och att unna dig det du kan, jag hade gjort likadant "Lasse liten". Kram o kör försiktigt Eva

Emmama sa...

Mamma: ÅH, jag vill också åka den!! I sommar ska jag försöka få mig en provtur! :) Bra köpt, det sa jag hela tiden till dig att du skulle Lasse!! :)

Anonym sa...

Ja den släkten går inte av för hackor..jag gillar er alla skarpt!!!
Åhh ny bil Lasse??
Kram A-L