fredag, april 03, 2009

Om konst och London

Jippi! Innan jag åkte till Sverige ansökte jag om att vårt fina projekt här i Aberdeen skulle få vara med i ett konstprojekt där det konstverk vi gör med ungarna här ska få visas på det fantastiska V&A-museet i London. Och ni anar vad jippit innebär – vi kom med! Ett mail låg nu och väntade på mig här om att min ansökan varit ”succesful”. VILKET INNEBÄR att jag får åka på kurs i London i juni och att jag nu ska jobba rumpan av mig för att få ungarna som jag ska ha med i projektet att kunna åka till London i höst och se sitt verk hänga där på en av väggarna – den känslan det kommer ge måste jag få ge dom!

13 kommentarer:

Frida sa...

jättegrattis cousina..duktig som alltid!KRAM!!

egoistiska egon sa...

fyfan vad KUL! grattis! och london - ååååh!

Mia sa...

Vad kul! Stort GRATTIS! Trevlig helg! Kram!

Satja sa...

åh vad kul för dig och barnen!jag kan verkligen tänka mig hur glada dem kommer bli. Ha en skön fredag, hoppas M firande igår blev lyckat hi hi hi.......kramiz

Frida sa...

Duktiga barn oxå menade jag såklart:)

pappa sa...

Behöver du inte stöttas av en vuxen folkbildare på denna utbildning.Du vet ABF och vårt internationella arbete.

✿Ewa sa...

Så kul! Det kommer att bli en fantastisk grej för både dig och barnen, jag glädjer mig verkligen å dina vägnar.

Saltistjejen sa...

Men ÅÅÅ vad Fantastiskt!!!
Oj så kul!
Detta är ju helt otroligt häftigt!
Grattis!!!
och stor Kram!

mamma Eva sa...

Grattis till dig Emma och dina "barn".

Kram

KARLAVAGNEN sa...

YES!!! GRATTIS!

Anonym sa...

Åh, vilken underbar grej!! Vad kul och spännande för både dig och barnen - hoppas ni kommer iväg allihop och titta på utställningen!

Susanna sa...

Ett stort GRATTIS - jäklar vad kul! Och tänk vilken kick det kommer att bli för barnen... Härligt! :) Kram

Emmama sa...

Tack snälla alla för era grattis! Till pappa hälsas att vi behöver hjälp - med finansieringen. Du har mitt kontonummer.

Kram!