måndag, april 27, 2009

En jäkla massa barr

Har han inte hemskt mycket hår den här pojken?

14 kommentarer:

Vicky sa...

Alldeles underbart lagom mycket barr :)

Jag är dock glad att slippa tvätta och reda ut barret.... *haha* Det måste ta en stund!?

pim sa...

långt gulligt och vackert hår:)jag kan sno lite lockar ifall du tycker de blir jobbiga nån dag :)

satja sa...

Åh vad söt han är och för en gång skull pratar jag om utseendet!Du vet ju hur jag är, när vuxna pratar så mycket om att barn är söta pga deras kläder och inte personlighet. Ha en bra dag!kramiz

Frida sa...

han ÄR underbar med det barret så låt det VAAA:)

Taina sa...

Så söööööööt han är med sitt "barr"!

KARLAVAGNEN sa...

Jättefin är han i sitt hår! Å så snusförnuftig och go han verkar vara också!

Anonym sa...

Jättehärligt hår! Är mamma lite avis? ;-)

It´s all about me sa...

hihi, så där såg jag ut när jag var liten - fast en version Ljus :D

Skit vad jobbigt det var när MAMMA SKULLE BORSTA eller när man SKULLE TVÄTTA HÅRET. Och vilka spännande grejjer man kunde hitta i håret när det väl skulle tvättas :D

Elin sa...

strunt samma om det är mycket hår, sjut söt är han iaf!;) jag vet inte om att det har varit problem att lägga till min blogg för någon annan, men det kan väl inte bero på att du har blogspot och jag metrobloggen? hoppas inte det, smickrande var det att höra att du ville lägga till mig!;) kram

Emmama sa...

Utlandsmamman: TACK och lov finns det massor av specialprodukter men det är inte alltid helt enkelt.. :)

Pim: Bra att veta.. :)

Satja: Jag vet precis vad du menar.. Läskigt hur vuxna kan vara med BARA utseende som fokus, ALLTID. Men tack! :)

Frida: Lovar! :)

Taina: Tack! :)

Karlavagnen: Ja han har du att brås på! ;)

Petchie: Ja mitt hår är ju ett skämt i jämförelse, haha! :)

Itsallaboutme: Haha, vi har hittat en liten plastko en gång, det hade jag glömt! :D

Elin: Ska försöka igen, när jag försöker hamnar jag hos nån som heter svensson nånting.. väldigt skumt! :) Kram!

thebromanders sa...

Hemskt mycket urgulligt hår!! Söt som sockervadd är han!!

Annika sa...

Men gud vad sööööööööt han ÄR!!! Vilken docka!!!

Elin sa...

ok, kontigt eftersom att det verkar funka när du är inne hos mig och kommenterar men min adress är: http://metrobloggen.se/elinstweety

Anna, Fair and True sa...

Men det blir aldrig någon buzzcut hoppas jag, trots trassel, balsamspray m m?!!