torsdag, april 09, 2009

Somrigt mellis

7 kommentarer:

Petchie75 sa...

Mums vad gott det ser ut - själv åt jag havregrynsgröt igår med färska hallon!
Kan tyvärr inte hjälpa dig med datorfrågan... Men det är nog bäst att tömma datorn på lite filer alt köpa ett nytt minne till den.
Kram på skärtorsdagen!

KARLAVAGNEN sa...

Mums! Å sedan havregrynsgröt med färska hallon - vilken underbar kombination...

Emmama sa...

Petra H: Det låter ju supergott! Jag har bara skojat till havregrynsgröt med banan så hallon får jag testa nästa gång! :) Kram tillbaka!

Karlavagnen: Ja det var riktigt gott!

Petchie75 sa...

Det är ju dock inte så miljövänligt att äta hallon på en karibisk ö... men tycker inte att gröt och mango passar så bra ihop. I vanliga fall blir det dock lokala bananer på gröten!

Emmama sa...

Petra H: Men du kan kanske starta ett litet hallonplantage? Föresten, jobbar du på PR? Det vet nog inte jag, eller? Kram!

Anonym sa...

Jag ar inte saker pa att hallon kan vaxa i ett sant har varmt klimat...? Vet att t.ex applen behover frost... Jag jobbar inte, hade inte ratt till arbetstillstand med forra visumet, nu har jag det men maste forst ansoka om social security number. Ar volontar pa l'Alliance Francaise som ar en fransk sprak- & kulturorganisation for att halla franskan vid liv samtidigt som jag far snackat lite spanska ocksa. De kanske kanske har pengar att anstalla mig, vi far se!
Kram!

Emmama sa...

Petchie: Intressant! Kul att du berättade! :) Lycka till med allt!