torsdag, januari 01, 2009

Götlaborg

Götlaborgsresan har jag nämnt men nu kan den äntligen illustreras med bilder från kameran som jag glömde sladden till här hemma och inte hade med till Sverige.

Gussi myser med moster!

Mallan och Jens lekte med lillot.

Kompisar från förr! Gustav och Nicolas leker i slottsskogen!

Frida och Martin slår the klacks in the taket hemma hos Sara och Martin.

Finaste Pernilla och Vincent!

Linda och Mackan öppnade upp sitt hem för oss och alla jag ville bjuda för att hinna träffa vännerna så mycket som möjligt! Och Gustav fick ett urfint memory med djur!

Bästa myset blev hos familjen V på gamla gatan! Det är en så härlig familj och det är sånt härligt liv och rörelse i det hemmet att jag trivs så bra där! Stela hem är såååå 2008. ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju roligt att du trivs, själv tycker jag att alla är bananas (speciellt mannen) och behöver solsemester.

Anonym sa...

Jag menar naturligtvis att JAG behöver solsemester, inte alla andra i family Bananas.

Emmama sa...

Pernilla: Var med på vad du menade! Tror vi alla behöver semester från våra familjer ibland.. ;)