lördag, januari 03, 2009

Nya bocker!


Har bestallt nya bocker pa bokus idag, jippi! Kommer till mammas och pappas adress nasta vecka sa vanta ni med att skicka hit det andra ni ska skicka tills de kommit sa de aker med! :) TACK Satja for tipset om den ena boken, den andra hittade jag av en slump. Ar pa jobbet och har kakat pasta pesto och sallad med avocado och pinjenotter. Bra och gott men det blir nog inte den maltid som hjalper mig mest att ga ner de tio kilona som jag har lovat att ga ner 2009. Mitt forsta nyarslofte nansin tror jag nastan? Det ar alltsa inget jag larvlovar mig sjalv varje ar. Och nu ska det ske. Problemet ar att jag inte vet vad jag vager nu sa det blir svart att se om jag uppnar det. Hur som helst. Ordning pa torpet. UT OCH JOGGA KVINNA.
Nu ska jag jobba mer och mer och mer. Tjingeling!

5 kommentarer:

egoistiska egon sa...

spännande med nya böcker, lova att säga vad du tycker sen!

✿Ewa sa...

Lycka till med löftet! Du behöver ingen våg bara ett måttband. Bättre och inte lika läskigt. Prova någon form av GI. Lätt! Du äter bra men skippar kolhydrater de första veckorna.

Kram!
ps. tips http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?ProgramID=2151&Artikel=2418602

Annika sa...

Alltid kul med böcker.
Måste säga att Djursholm-Tensta boken ser mkt lockande ut.
Kram!

Anonym sa...

mera boktips, mera boktips!! det är min önskan för 2009! :) /anki

Emmama sa...

Egon: Absolut! Kram!

Ewa: Tack! Kanske ar tva storlekar mindre battre an en vikt? Har dragit ner ordentligt pa kolhydrater, ska lyckas! :) Och tack for ditt tips! Kram!

Annika: Den ska bli SA kul att lasa, ser verkligen fram emot den! Kram!

Anki: Din onskan ska bli uppfylld, looovar! :) Kram!