fredag, januari 09, 2009

Världens gulligaste mail, någonsin!

Då vi bodde i Malmö lärde vi känna en kenyansk familj som bodde i Lund för att mannen Sam tog en doktorsexamen där, jag och mamman blev väldigt goda vänner och hon lärde sig massor av svenska under deras två år där. Nu är de tillbaka i Kenya och vi hörs mycket och sågs såklart när vi var där förra året. Nu när min svåger var över skickade jag med honom presenter till Naomi och hennes barn som Naomi mailade och tackade för! Kan ni tänka er nåt gulligare än svengelska som detta?

"Hi Emma, Just received the babies christmas presents from Lisa. Underbart!
I have opened Nicoles but not Patricia's she will kill me if I do. Jag gilla alla
present. Nar ska du telefon mig??? Jag hoppas vi ska prata mycket. Halsa Gustav
och Mwaniki far mig. Jag saknar er jatte mycket. Har du so bra och Lycka till.
Manga pussar och kram. Naomi"

5 kommentarer:

Anonym sa...

LOVELY!!hälsa henne från mig..bilder tack!

Emmama sa...

Frida: Lovar! Kram!

Emmama sa...

Frida: Lovar! Kram!

Susanna sa...

Mysigt! Kram

Emmama sa...

Susanna: Ja visst är det! :) Kram!